Jonna Amelia Franzén

Uppdatering!

Publicerad 2014-11-02 22:00:07 i Allmänt,


lunch på Mediterraneo / min nya kärlek / tåget / graven 

Hej på er!

Har precis krupit ner i sängen och skall strax sova. Men först tänkte jag berätta lite kort om de senaste dagarna.

I fredags åkte jag och mamma till Göteborg, en jätte mysig dag och fick med mig ett par grejer hem som ni kommer få se mer av de närmsta dagarna. 
Igår åkte vi (jag och mamma) med min moster till min gammelfarmor- och farfars grav och även några andra släktingar, och efter det åkte vi och fikade. 
På kvällen åkte jag först ner till en kompis och sedan träffade jag Jonna! Vi kollade mest på film och hade en jätte bra kväll. 
Idag har jag jobbat, ätit på HamburgarPrinsen och bara varit hemma!

Hoppas att ni har haft ett jätte bra höstlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela