Jonna Amelia Franzén

Söndag

Publicerad 2014-08-31 15:41:56 i Allmänt,

Hej, hoppas att nu mår super!
Jag är just nu påväg hem från Skövde. Vi var på några butiker här som inte finns hemma i Jönköping. Både idag och igår har vi handlat massa saker till lägenheten. Fick också med mig en foundation och ett armband med mig igår, och idag ett par jätte fina änglavingar som jag visar er senare! 

När jag kommer hem ska jag fixa ett par inlägg för den kommande veckan, sedan sätta på en film och äta glass!

sallad / jag / filipinos♡  / aloevera & glass 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-07 11:24:14

Vad har ni för lägenhet? ska ni flytta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela