Jonna Amelia Franzén

OOTD

Publicerad 2014-08-24 11:57:51 i Allmänt,


jacka- VeroModa / tröja- Wera / byxor- DrDenim / Air Force / väska- Lindex

Hej! 
Jag sitter just nu på tåget in till stan för att jobba. Är inte alls high på det idag då jag är det grymt förkyld och hela kroppen värker. 
När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och kolla på The fault in our stars. Såg den aldrig på bio för att jag läser boken, dessutom på engelska, och då vill jag egentligen sa ut boken innan jag kollar på filmen men kan inte hålla mig längre nu.. 

Hoppas att ni alla får en bra söndag iallafall!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-25 17:44:37

ta bättre outfit bilder snälla!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela