Jonna Amelia Franzén

tretton stycken

Publicerad 2014-06-21 17:22:00 i Allmänt,

Jag helt galen i Gyllene tider, Ted Gärdestad och Rmk & Toppen för alla har så goa sommarlåtar.
 
Jag har bara flygit en gång i mitt liv, 18 dagar kvar till min nadra gång!
 
Jag är beroende av serien 90210.
 
Jag är väldigt blyg när jag träffar människor jag inte har träffat på väldigt länge, dock går det över fort.
 
Jag önskar verkligen att jag kunde sjunga.
 
Min drömbil är en Mustang GT Cobra Shelby.
 
Jag älskar stockholmare, vet inte varför.
 
I sommar kommer jag vara i Västerås mer än en vecka i streck.
 
Jag började gråta för jag inte gick på Håkans konsert i Göteborg på Ullevi 8 juni. Skit töntigt.
 
Jag köper sällan kläder nu för tiden, lägger mer pengar på mat eller sparar dom.
 
Jag och min bror har kommit varandra jätte nära sedan han fick körkort. Tror det mest för att jag är snäll för att få åka med.
 
Jag är så tråkigt så skickar nästan aldrig snaps på mig själv till folk, ytterst sällan så om du fått en borde du vara tacksam och känna dig hedrad eller något.
 
Min högsta dröm är att åka över till Chicago, gå på en Blackhawks-Redwings match och sedan åka hem igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela