Jonna Amelia Franzén

Tisdag

Publicerad 2014-07-29 15:14:19 i Allmänt,

Hej! Jag är verkligen jätte ledsen över att jag inte har bloggat alls det senaste, detta beror mest på att jag har varit på tok för lat för det.

I söndags kom jag iallafall hem från Västerås där jag har tillbringat 9 dagar. En av dagarna var vi i Stockholm och fick med mig lite där ifrån, det kommer dock bara ett inlägg på två saker jag köpte där inom kort. Resten tänkte jag bara visa i outfit bilder och då skriva "(ny)" efter saken, tänkte göra det med resten jag köpte i Västerås också. 

Både igår och idag har jag och mamma cyklat ner stranden. Vi låg där ett tag och vi kom hem för ca 2 timmar sen åt vi thai med min bror. 
Just nu ligger jag inne och tittar runt på lite olika bloggar trots att det är så fint väder ute!

Hoppas att ni har ett jätte bra sommarlov i det fina vädret och att ni mår super bra! 



Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2014-07-29 19:30:03

OMG flaskan😍😍😍 köpte du den på nk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela