Jonna Amelia Franzén

-2013-11-30-

Publicerad 2013-11-30 21:27:44 i Allmänt,

Idag är det sista dagen i November för detta året och ganska så galet vad kass månad detta har varit för min del. 
Har inte helt kunnat vara mig själv, mått väldigt dåligt under nästan hela månaden, vait sjuk, tris bara sämre och sämre i skolan och gått upp och ner med så mycket som är så dåligt.
 
Det som har varit bäst i November 2013 är att jag har hittat tillbaka till min bästa kompis och det är jag så så så glad över! Så skönt att bara prata ut med han om seriöst ALLT! Kan prata om massa som hänt under tiden vi inte har pratat så mycket i timmar. Jag är så tacksam över att det finns sånna där personer som verkligen förstår allting och bara lyssnar och liksom hjälper en med sina problem. 
 
Nu taggar jag för en ny månad, nya tag och hoppas på att allt blir bättre. Ska prata massor med min mentor och min rektorer bland annat om saker och ting har jag bestämt för då gör jag allt jag kan för mitt bästa och då hänger det på dem om det blir så att jag byter skola eller inte. Det blir jullov och sedan jul, i mellandagarna åker vi till min favoritplats, Västerås och sedan kommer nyår som troligtvis kommer att firas med Ellen och Diana! 
 

Kommentarer

Postat av: lina s

Publicerad 2013-12-02 13:15:29

Haha min november har inte heller varit så bra.. :( jätte tråkigt. Kan du göra antingen eller frågor och svara på?
här kommer några isånna fall
godis/glass pizza/hamburgare stan/landet sverige/utomlands gg/pll filmkväll/festa singel/förhållande brunett/blonda killar one direction/justin bieber sommar/vinter chips/nötter slappa/träna tv/dator kudde/täcke sneakers/klackar nattstad.se/blogg.se armband/halsband långarmad tröja/tshirt vara med kompisar/inte vara med kompisar hollister/a&f LV/MK

Svar: Nej vad synd! :( Visst kan jag göra det, det kommer nog upp imorgon eller senare ikväll. kram:)
Jonna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela