Jonna Amelia Franzén

Tisdag

Publicerad 2014-09-02 21:43:01 i Allmänt,

God kväll på er!
Nu har jag precis gjort klart min engelska som är tills imorgon, har även kollat lite på gårdagens big brother. 

Skolan var ganska skön idag, 2 lektioner, idrott och svenska, men dagen i sig har inte varit riktigt lika bra. Om inte någon i min närhet mår bra som jag verkligen bryr mig om mår inte jag heller bra. Är bara så arg och frustrerad på hur människor kan bete sig mot andra. Så elakt och respektlöst så det finns inte. 
Dock blev mitt humör väldigt mycket bättre så fort jag satte mig på bussen hem! 

Nu ska jag snabbt ta och göra mig iordning och sedan sova. Ska gå upp runt 5 imorgon bitti. Måste duscha innan skolan och eftersom att jag går till tåget 6.50 så måste jag gå upp vid 5.. Segt men så är det. 

Hoppas att ni har haft en riktigt bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela