Jonna Amelia Franzén

söndag

Publicerad 2014-09-07 11:23:02 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Ska precis sätta igång med läxorna nu. Har en del tills nästa vecka, repitionshäfte på verb i spanskan, kolla på Idol och svara på en del frågor i engelskan och en stor debatt i SO och svenska på onsdag, ska även försöka hinna med lite matte. På onsdag kväll ska vi även få våra iPads så allt kommer att bli mycket lättare då, vi kommer ju att ha matteboken på paddan osv osv. 
 
Lite senare ska jag åka in till stan och jobba och sedan hämtar mamma mig. När jag kommer hem ska jag fixa massa tidsinställda inlägg tills nästa vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela