Jonna Amelia Franzén

s e x

Publicerad 2014-10-23 09:30:00 i Allmänt,

 
 Jag har riktig fobi för katter. Jag börjar skrika när det kommer en katt emot mig som jag aldrig har sett förut.
 
Jag åker alltid till skolan en timme innan jag börjar- ett måste för att hinna i tid!
 
Jag har väldigt lätt för att spara mina pengar vilket är väldigt skönt. Jag sparar alltid en del i månaden som man kan ha om man åker bort etc.
 
Jag måste alltid skaka mjölkpaketet innan jag tar mjölk. Vet inte varför, men det är som en vana.
 
Jag har haft mina Nike air force 1 på mig varje dag sedan jag fick hem dom. De är så otroligt sköna och helt klart mitt bäsa sko-köp!
 
Om jag inte hör första ordet på en låt måste jag börja om hela låten.
 
 

 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-27 19:32:28

Är dina ögonbryn så mörka naturligt? Dem ser väldigt naturliga ut isåfall:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela