Jonna Amelia Franzén

Ang. bloggen

Publicerad 2014-11-05 21:45:00 i Allmänt,

 
Jag bytte portal till blogg.se för ungefär 14 månader sedan, från nattstad. Jag tyckte att folk "utnyttjade" nattstad som portal.
Nattstad var till en början när jag bloggade där relativt liten och det var även 16 årsgräns för att den kunde innehålla "olämpligt material", sedan ändrade dem och nu är det ingen åldersgräns vad jag vet vilket jag tyckte var väldigt jobbit och störande eftersom att den blev mycket större och fler väldigt (!!) unga började blogga på portalen. 
Jag trivdes väldigt bra på nattstad med ville heltenkelt pröva något nytt och bytte då till blogg.se.
 
Men nu, efter ett tag av tänkande på hur blogg.se är som portal har jag kommit fram till att den är kall och tråkig, man har ingen aning om vad som händer på portalen eller vem som äger den och vilka som jobbar på den. 
Och en sak som jag tycker är jätte viktigär att man aldrig får nårga mail, medelanden osv. om uppdateringar i designen etc. 
 
Som ni kanske förstår funderar jag starkt på att byta tillbaka till nattstad, och det har dessutom kommit en ny, jätte bra, enkel och fin uppdatering så jag är nästan spänd på detta nu. 
 
Jag skulle gärna vilja höra era åsikter om detta, om ni kommer fortsätta att läsa bloggen, vad ni har för åsikter om både nattstad och blogg.se som portaler osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela