Jonna Amelia Franzén

Trettionde juli

Publicerad 2014-07-30 21:35:58 i Allmänt,

Började dagen med deg i sängen, seg frukost, seg dusch, seg med att göra mig iordning och tillslut blev klockan 13, hela familjen åt lunch tillsammans för att sedan skjutsa men bror till flygplatsen och säga hejdå. Han åkte till Turkiet idag men sin flickvän, åh mest av allt saknar jag starbuck där.. Haha! 
När vi gjort det åkte vi vidare in till stan och gick en snabbis på Ikea och A6. Fick med mig en ny tröja hem från WERA, precis en likadan som jag köpte för ett tag sedan men dom är både sköna och såå användbara, dock blev det bara en vit då svart inte fanns kvar. 
Sedan åkte vi vidare till pappas jobb.

När vi kom hem åt vi kantarell mackor och hallon-blåbär- och björnbärspaj med strawberry cheesecake glass från Ben&Jerry's till efterrätt! 

Hoppas att ni har och har haft en jätte bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela