Jonna Amelia Franzén

Min dag

Publicerad 2014-07-07 16:56:43 i Allmänt,

//tröja-lager 157//shorts-Pepe jeans London//skor-Vans//glasögon-Ray Ban//

Startade dagen med en mango smoothie och lite senare åkte jag och mamma in till stan för att möta upp pappa. Åkte till A6 och handlade massor på Apoteket tills vi åker på onsdag. Åh det kommer bli så skönt!
Vad jag köpte kommer upp lite senare. 
Det har verkligen varit jätte varmt idag så t vi kom hem satte vi oss ute lite men sen började det helt plötsligt spöregna, åska och blixtra. Så satte mig inne och fixade lite inlägg! 

Ikväll ska vi till en av mina mostrar och fira henne som fyller år på fredag! 
Hoppas att ni har haft en bra dag än så länge!
Mamma kom nyss in med jordgubbar, melon och sanpellegrino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela