Jonna Amelia Franzén

Sovmorgon och gofrukost

Publicerad 2014-02-24 09:44:20 i Allmänt,

Sitter just nu på bussen till skolan, börjar inte förens om en timme. Så skönt med långa sovmorgonar, har det 3 gånger i veckan och går alltså upp 05:40 bara 2 gånger i veckan. 
Åt en rinnig, god gröt till frukost!

Och såhär ser jag ut idag! Någon ville också att jag skulle skriva ut vilka affärer jag köpte kläderna på så börjar med det idag.


//byxor- Dr Denim, Carlings//tröja- Lager 157//jacka- Peak Performance, Peak Preformance butiken//skor- Converse, stadium eller nåt//väska- Louis Vuitton, någonstans i Kina//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela