Jonna Amelia Franzén

T I O N D E S E P T E M B E R

Publicerad 2014-09-10 22:13:48 i Allmänt,

Hej på er!

Kom hem runt kl.20 från föräldramötet och har sedan dess kollat på Idol, ätit och fixat med iPaden. 

Slutade skolan kl.15.30 idag och efterbdet åkte jag och Madde ner på stan, tog en snabb fika och åkte sedan tillbaka till skolan för mötet började vid kl.17. Massa prat om gymnasiet, lyssnande och utdelning av iPadsen.

Hade ju även min debatt idag som jag skrev i ett inlägg för ett litet tag sedan. Den gick faktiskt inte så dåligt som jag hade trott att det skulle göra, sa dock inte så super mycket. 

Nu ska jag snabbt fixa ett inlägg för imorgon och ska sedan sova.
Hoppas att ni har haft en jätte bra onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela