Jonna Amelia Franzén

S J U T T O N D E S E P T E M B E R

Publicerad 2014-09-17 21:57:09 i Allmänt,



Hej på er!
Imorse gick jag upp 05.10 för att duscha innan skolan, tig tåget till skolan och började med spanska. Sedan hade vi skolfoto. 
På tal om skolfoto, vet inte om detta bara är jag men det är någon sort förbannelse över just skolfotot. Jag blir aldrig bra på dessa kort, och nu när man går i nian vill man ju ändå se någorlunda bra ut. 

Iallafall, efter fotot hade vi den årliga skoljoggen (skol-walken). Det var så otroligt varmt väder att gå i då solen låg på hela tiden i alla lägen och vinklar. 
Slutade strax innan kl.14 istället för 15.30 ich åkte då hem på direkten. 

Nu i eftermiddag och kväll har jag mest städat och plockat iordning på mitt rum. Har blivit väldigt stökig av mig nu, slänger kläder på golvet utan att plocka upp dem, massa små saker överallt och såhär har jag aldrig varit innan och jag tycker inte om detta, haha! 

Hoppas att ni har haft en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela