Jonna Amelia Franzén

OOTD

Publicerad 2014-09-23 08:08:33 i Allmänt,



Byxor- Gstar / tröja- DrDenim 

Godmorgon på er!
Hoppas att ni hade en bra måndag igår. Min var faktiskt väldigt bra!

Idag är det tisdag igen, tiden går ju så himla fort.. 
Har schemabrytande fram till 12.30 idag, då vi skall gå på en föreläsning och sedan ha workshop i klassen. 
Efter skolan ska jag åka ner på stan och försöka få tag på ett nytt puder från BareMinerals. Mitt tog slut igår egentligen men utan att jag visste det så det fanns inte alls något kvar idag. Så himla frustrerande..

Annars har jag bara idag och imorgon kvar i skolan denna veckan, vi är lediga torsdag och fredag. Har lite planerat på torsdag, jag och mamma ska ha en mys dag och efter det är det träning som står på schemat! 

Ha en bra tisdag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela