Jonna Amelia Franzén

Ö S T E R L E N -14

Publicerad 2014-09-20 22:31:49 i Allmänt,

Hej på er! 

Igår eftermiddag åkte jag och mamma ner tillsammans med min ena moster och hennes man till Österlen i Skåne. Min mormors bror har en stuga här som vi får låna ibland. 
Vi kom fram runt 19.30 igår kväll så vi lagade mat och satt och kollade lite på tv. 

Idag åkte vi till Ystad och tittade lite, så himla mysig stad verkligen! Sedan åkte vi till Kåseberga och Ales stenar, vi åt lunch där och sedan åkte vi längst havet till en liten mysig butik som jag inte kommer ihåg vad det heter. 

Efter det åkte vi utmed hela Österlen och till Kivik för att handla lite, köpa äpplen och massa gott från musteriet. 
När vi kom hem gick vi ner till havet en stund. 
Glassmakeriet i Ystad / min glass / Alice / två av alla fina hus som finns i Ystad!


Restaurangen i Kåseberga / Fish'n chips / restaurangen / Ales stenar


Butiken vi åkte till

Nike AF1 / en briska / Alice / havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela