Jonna Amelia Franzén

Helgen + new in

Publicerad 2014-09-28 17:44:25 i Allmänt,

Hej på er!
Det var riktigt längesen jag bloggade något nu. Kommer knappt ihåg när det var senast faktiskt.

Igår tillbringade jag mestadels framför datorn och TVD istället för att plugga ett par timmar, har haft ett "uppehåll" från det nu i någon månad för jag blev så himla besatt så kollade färdigt på de sista avsnitten, och fy vad jag grät i det sista avsnittet på säsong 5, kan inte vänta tills säsong 6 kommer 2 oktober! 

Idag har jag hunnit med en hel del. 
Åkte in till stan vid 10.30 för att jobba. Jag bytte till denna söndagen från nästa för då åker vi till stugan, fy vad mysigt det ska bli och ni kommer självklart få en del bilder! 
Sedan tog jag direkt bussen och mötte upp Madde och sedan kollade vi på hockey. Jag var nog den enda som höll på LHC där, endast för Tobias spelar där 🙊(hatar emojisar i blogginlägg, men vad gör det?) och de vann även matchen. 
Sedan åkte vi upp till A6 och åt, och sedan köpte jag min första RealTechniques borste! Är så himla exited på att få testa den. Ni finner dem på H&M, men snabba er på för de tog visst slut otroligt fort!! 
Åkte sedan ner på stan igen, och sprang upp till HårFin snabbt för att hämta en produkt till mamma och gick sedan till tåget. 

Nu ska jag börja plugga matte, har ett stort prov imorgon om upphöjning, Pythagoras sats och roten ur. 
Sedan ska jag göra ett par tidsinställda så kom med förslag om vad ni vill se på bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela