Jonna Amelia Franzén

M Å N D A G

Publicerad 2014-10-27 23:15:00 i Allmänt,

Hej på er!

Det är så skönt nu med lov, att vakna när man vill, att sova när man vill, att göra vad man vill och bara vara. 

Har iallafall spenderat en större del av dagen i min säng, under en filt, med min dator, sedan kom mamma så vi kollade på film tillsammans. 
Tidigare idag var vi och åt jätte god lunch på Landhs. 

Imorgon tänkte jag sätta igång att skriva på 3 skolarbeten som ska lämnas in efter lovet så skönt att jobba lite hemma så slipper man ha så mycket att göra i sista sekunden som jag brukar. 
Jag tänkte också ta och svara på lite frågor, så om ni har några så ställ dem gärna nu!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-27 23:18:34

En lite random fråga kanske men vad är ditt onödigaste köp, asså som är lit dyrare?

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-10-28 18:27:37

Går du i nian nu? Isåfall undrar jag vilket gymnasium och linje du har tänkt gå? kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela