Jonna Amelia Franzén

Igår, idag, imorgon

Publicerad 2014-05-30 14:22:13 i Allmänt,

Just nu sitter jag i soffan hemma hos kusinerna och spelar spel med Greta. Kom hit redan strax efter 8 i morse och kommer förhoppningsvis åka hem snart! 
Direkt när jag kommer hem måste jag packa lite för i helgen ska jag, mamma, pappa, min ena moster och hennes man åka till min kusins flickväns stuga. Hoppas på att det kommer vara jätte bra väder! 

Igår var det en av de mindre intressanta dagarna i mitt liv. Har börjat med ett Harry Potter maraton ungefär så igår såg jag 3 filmer, åkte till stan och fick med mig en ny påse från GANT hem som ni får se vad det är i om 13(!!!) dagar, och självklart var jag även ute i det fina vädret! 

Hoppas verkligen ni får en bra fredag, kram!




Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-06-03 18:46:52

Varför just den 13 onde?:)

Svar: Det är en skolavslutningspresent från mamma egentligen men jag fick köpa den åt henne!:-)
Jonna Amelia Franzén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela