Jonna Amelia Franzén

Godmorgon!

Publicerad 2014-03-21 10:43:04 i Allmänt,

Vaknade redan halv 6 idag av mig själv och vara jätte pigg, skulle inte ha gått upp förens 8 annars.. Lite segt! Men min morgon var verkligen inte hektisk idag iallafall. 
Sitter just nu på bussen och har precis varit hos min sjukgymnast, ihhh äntligen kan jag börja vara med på idrotten igen! Har missat 10 lektioner nu på 2 veckor.. 

Annars idag då, börjar 12:15 och slutar 13:45, jag ska äntligen få en sub från subway som jag inte ha räntor på 2 hela veckor nu! sedan ska jag köpa twix också som är min nya grej nu när jag har tröttnat på kinder maxi, och ikväll ska jag, min familj och mammas syskon osv till mormor för hon fyller år tror jag. Hade mycket heller kollat på Wille och kev idag men så blev det inte:( 
Åhh jag hatar såna här ingg med bara massa text somr jobbigt att läsa.. 

byxor- Dr. denim  tröja- Lager 157  tofflor- Peak Performance (frös när jag tog bilden!)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-03-26 16:14:53

Kommer du göra ett inlägg om din skolan snart?:)

Svar: Självklart! Det kommer ett inlägg nu i veckan!
Jonna Amelia Franzén

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-26 21:11:22

Saknar du nån speciell från din gamla skola? Eller har du släppt dom helt? Jag ska nämligen byta skola och vill inte släppa min gamla vänner! Eller är de nån du saknar mest? Kram finaste du! <3

Svar: Jag måste faktiskt säga att dom ända jag riktigt saknar är Jonna, Diana och några killkompisar speciellt Isak. Men jag har släppt otroligt många och det är mycket svårare att hålla kontakten med folk nu även fast man försöker för man lever verkligen helt olika liv! Jag har ju nya jätte snälla och bra kompisar som inte bor där jag bor osv..Åh, vad kul kanske man inte säger men till vilken skola? Kram på dig<3
Jonna Amelia Franzén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela