Jonna Amelia Franzén

answers

Publicerad 2014-06-16 09:25:00 i frågor & svar,

Hej! Ska snart utomlands och har ingen aning om vad jag ska ha med mig för kläder! Ska åka till cypern och mest ligga på stranden!

svar: Jag skulle nog inte ha med mig så mycket, någon klänning man kan ha till stranden, short/kjol och några tjöjor och linnen. Har aldrig varit på Cypern så vet inte om det är bra "shopping" där eller inte men annars kan du ju köpa lite där!
 
Är du bortskämd? med tanke på att du fick en tröja som kostade typ 1000 när du slutar åttan?
 
svar: Jag köper det mesta av mina saker själv då jag jobbar och tjänar en del pengar per månad.Jag fick tröjan i present för att jag inte tog konfirmationen, jag hade gärna gått klart den men jag tvungen att hoppa av när jag gått hälften för jag bytte skola. Dessutom fick jag den också därför att jag just har bytt skola, skaffat helt nya kompisar som jag inte hade en aning om fanns och då antar jag att mina föräldrar var stolta över mig och gjort ett bra jobb under våren!
 
Vad har du för planer i sommar? svara i ett inlägg!!
 
svar:Nu ska jag först jobba 2 veckor på min pappas företag, sedan åka till Turkiet en vecka och efter det vara en del i Västerås! Det är det enda jag har planerat än så länge.
 

Är det en kjol eller klänning du har på dig? Vart är den ifrån?:)
 
svar: Det är en klänning som finns att köpa på d.m. retro!
 
Har du nårga tips på bra instagramkonton, weheartit eller tumblr? Jätte fin blogg!
 
svar: Det enda jag följer på instagram är Ttumblr, jag använder inte Tumblr men på weheartit kollar jag bara på "startsidan" eller söker på det jag är ute efter. Tack så jätte mycket!
 
 
Hur har du gjort denna bilden?! SÅÅÅÅ FIN!
 
svar: Jag gjorde collaget på picmonkey.com!
 
 
tipsa om sommar kläder!!!
svar: Klicka på bilden för att se vad allt kommer från!!
 
Untitled #39
 
Untitled #39 by jonnafranzen featuring a pink crop top
 
du och din bror är väldigt lika!
 
svar: Har hört det ganska många gånger, dock tycker jag själv inte till viss del likadant!
 
Är det din bror på den bilden du står med någon och den andra som tog studenten din kusin och den han står med hans bror eller?
 
svar: haha ja, precis så är det!
 
Vet att du kommer från västerås och så undrar om du känner några där eller om du ska träffa några där i sommar? :)
 
svar: Jag ska nog försöka träffa Philip och William någongång när jag är där, sedan kanske Adam om man räknar bort min släkt!
 
vad har han på 10onde bilden gjort med sin tand?? ser fett läskigt ut
 
svar: Jag vet att det ser ganska obehagligt ut, men man vänjer sig! Min kusin spelade en innebandy match och fick upp motståndarens klubba i munnen och då trillade hans ena framtand ut. Det har sett ut såhär i ett halvår nu men han ska snart få en ny. Han har också haft "protes tand" under studenten när de skulle ta bilder men han kan inte prata med den i, det är därför han är utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela