Jonna Amelia Franzén

frågor och svar

Publicerad 2014-07-03 23:00:00 i frågor & svar,

Vart köper du alla dr denim? har letat typ överallt men hittar dom inte.. tacksam för svar

Hej! Jag köper dom flesta på Carlings så kolla där! :-)
 
 
kan du göra ett collage med bikinis ganska fort? kram<3
 

Ja! Klicka bara på bilden, men annars kommer alla från H&M. Fixar ett nytt imorgon! Kram
Untitled #40

 
 
hej! vet du hur man tränar för att få thigh gap? Har verkligen panik för ska snart utomlands och vill så gärna ha det! Din blogg är bäst kram!
 
Hej! Först och främst tack så jätte mycket!! Är jag den enda som inte förstår hur "thigh gap" kan vara så över hypat? Jag fattar verkligen inte grejen med det? Alla människor är ju helt olika i kroppsuppbyggnaden och man ska vara stolt över sin kropp! Men till frågan: Nej, jag vet inte hur man får det. Vet bara att det finns någon maskin på gymmet (antar att de flesta gym har det..) som är för träning av låren, både yttre och innre. Sen vet jag även att cardio är ganska bra, det tar ju dock ett tag att få fram resultaten. Mer vet jag tyvärr inte men googla på det! KRAM
 
 
vad tycker du om birkenstock "skorna" som har blivit jätte populära? Tycker du dom är värda att köpa? kram
 
Jag har ingen direkt åsikt om dessa skor, har inte riktigt tänkt på det. Men jag tycker att dom är snygga om man har den absolut rätta stilen! Kram
 
 
fyllde du år då? grattis iaf!! Världens bästa blogg, men saknar uppdateringen;)
 
Nej, jag fyllde inte år i lördags utan igår! Jag hade bara släktkalas då, och det har jag även haft nu ikväll. Tack så jätte mycket verkligen! Haha, jag ska bli bättre på det!
 
 
Åh vad fina! Vart finns dom att köpa?
 
Jag vet att dom finns på Klockmaser, annars kan man beställa HÄR
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-04 17:06:54

Grattis!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-04 17:06:55

Grattis!

Postat av: JUlia

Publicerad 2014-07-04 21:21:55

Gattis i efterskott! Så himla bra blogg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela