Jonna Amelia Franzén

update

Publicerad 2014-01-29 18:41:08 i Allmänt,

Hejsan på er alla! Hoppas att ni mår bra för jag själv mår toppen verkligen! 
Tänkte bara berätta lite om mina senaste dagar då jag inte har uppdaterat. 
Jag har börjat en ny skola och jag trivs jätte bra, åkt buss och tåg ungefär två timmar om dagen, blivit beroende av Flappy Bird som alla i klassen, hängt med massa kompisar i väntan på annat och även fått mitt skrivbord värderat av en expert från Bukowskis (som tydligen var värt en del vilket jag gillar hehe). 
 
Imorgon är jag ledig, varken skönt eller inte känner jag eftersom att jag trivs så bra  skolan nu, dock är ju ingen här hemma ledig så jag spenderar nog morgondagen med Frozen och lite läxor och på eftermiddagen blir det nog Kinnarps. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela