Jonna Amelia Franzén

update- tisdag

Publicerad 2014-08-26 18:15:24 i Allmänt,

Hej på er! Hoppas att ni har en jätte bra tisdag och att ni hade en fin måndag igår. 
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade någonting alls igår. Jag var faktiskt hemma från skolan då jag var så himla förkyld, hade nästan tappat rösten och jätte ont i huvudet. Jätte jobbigt eftersom att jag är det fortfarande, dock är jag mycket piggare! 
 
Startade iallafall tisdagen på bästa sätt. Åt super goda Amerikanska pannkakor till frulle och tog bussen till skolan vid 08.20. Hade sovmorgon till 09.30 idag och det var jätte skönt. 
Hade idrott, sedan ett möte och lunch, sedan sista lektionen (i 3h..). Tog sedan bussen hem vid kl.16 och kom inte hem förrens 16.30. 
 
Har nu kollat på gårdagens Idol-avsnitt och ska ta och fixa lite inlägg och collage. Ni får väldigt gärna skriva vad ni vill se mer av i bloggen, tänkte passa på att göra massa collage nu när jag inte har fått några läxor ännu.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-27 15:09:02

höst/vinter jackor och skor!

Postat av: Elin

Publicerad 2014-08-28 08:37:24

Väskor både dyra och för Max 500kr

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-15 20:33:18

Kan du lägga upp receptet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela