Jonna Amelia Franzén

Söndag

Publicerad 2014-08-17 20:59:00 i Allmänt,

Sista dagen på sommarlovet har jag för det mesta spenderat i Kinnarps. Det var den årliga s.k HV-dagen då det är en match med fri entré, några montrar med olika saker bl.a. GoPro och massor med folk.  
 
Nu har jag lagt mig i sängen och ska sätta på en film innan sovdax!  Hoppas att ni har haft en bra söndag! 
 
Mitt nya armband!
 

Min gamla goa favorit!

Vad tycker ni förresten om uppdateringen? Jag ska verkligen förslöa hålla ca 2 inlägg per dag även nu när skolan börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela