Jonna Amelia Franzén

Latest snaps

Publicerad 2014-08-02 17:30:13 i Allmänt,


//Greta//mat//efterrätt//skönaste kläderna!//

Hej på er! Hoppas att ni alla mår super! 
Igår eftermiddag kom farmor och farfar förbi och sov över tills idag. Jag glömde min jacka hos dom så då lämnade de den för dom skulle till smögen så åkte dom förbi här. Jätte mysigt! 
Så efter att dom åkte i förmiddags åkte jag och mamma in till stan och till Stallqvarn. Sedan åkte vi vidare oc kollade på hårfin nya lokal som snart är klar. Det blir jätte fint där uppe! ( Borgmästargränd 3 i Jönköping!) Sedan gick jag och mamma vidare, hittade lite saker faktiskt som kommer upp i outfit bilder så småningom.

Kommentarer

Postat av: bea

Publicerad 2014-08-03 13:04:10

vad använder du för smikprodukter?

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-03 14:11:26

Va kommer skorna ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela