Jonna Amelia Franzén

fyra på fem

Publicerad 2014-08-14 21:11:00 i Allmänt,


//fika i Kivarp//cykel//jag på nya Hårfin//mat//fyra bilder från fem dagar//
 
Hej på er! 
Jag har blivit så himla dålig på att göra "live inlägg", jag tycker sånt är jätte roligt men jag har helt ärligt inte haft så mycket att skriva om. Det ända jag har gjort nu ett tag är att kolla på The Vampire Dairies, legat i min säng och gosar halva dagarna, träffat en och annan människa och helt enkelt bara njutit av sommarlovet som snart är slut. På måndag börjar jag nian, NIAN. Det känns väldigt konstigt, jag kan verkligen inte se mig själv som att gå i nian, sista året på grundskolan. Sjukt!
                                                                                                                
Idag har jag och mamma varit på en cykeltur, en lång sådan. Vi åkte ut till Kivarps café & gårdsbutik, det är verkligen hur mysigt som helst där. Sedan åkte vi vidare till ett ställe som heter Långhult som också är en "gårdsbutik" med ekologiska grönsaker. Vi åkte till kyrkogården till några släktingar. Sedan cyklade vi vidare till ännu ett mysigt ställe som heter Ditt skafferi. Det är en liten butik med bak- och köksgrejer. 
 
Nu ligger jag i min säng, igen, men kollar inte TVD utan på olika bloggar som är utbytesstudenter i USA. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela