Jonna Amelia Franzén

Ett svar- AF1

Publicerad 2014-08-22 15:00:00 i frågor & svar,

Vilken storlek har du på dessa? Är de normala i storleken? Känns det som att man har flera kilo på fötterna typ bara för att dom är så klumpiga eller hur man ska säga?
 
 
-Jag har storlek 38, barnstorlek tydligen och mycket billigare- HÄR. Jag tycker att de är normala i stoleken. Det är alltid lite svårt när man handlar grejer på internet och aldrig prövat dem tidigare, men jag tycker att de är super sköna! Och nej, jag tycker verkligen inte att de väger speciellt mycket när man går. Det känns som att man har på sig ett par helt vanliga skor så man tänker inte på att de är "klumpiga" när man har på sig dom heller.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela