Jonna Amelia Franzén

min dag tills nu

Publicerad 2013-09-26 18:35:00 i

Hejsan!
 
Jag kom hem från konfan för ett tag sedan, jag och nästan alla andra stannade kvar i 45 minuter efteråt och spelade biljard, haha väldigt roligt! Efter det åkte jag och 
Isak hem men innan det gömde han Ellens cykel och så tog väl det 10-15 minuter extra men så himla kul verkligen. Sedan har jag bara suttit vid datorn sedan jag kom hem, men måste göra mig lite i ordning nu för om en liten stund ska jag och mamma åka till hennes jobbarkompis som skall ha klädparty. Tycker det är väldigt roligt, innan hade min moster det väldigt ofta. 
 
Annars om jag ska berätta lite om dagen så har jag väl inte gjort ådär överdrivet mycket. Har varit ledig från skolan och är det även imorgon, så skönt! Så idag har jag estämmt lite vad jag ska ha med mig till helgen för imorgon åker jag ner till Skåne, Österlen, Kivik med mamma och pappa, min ena moster och hennes man. Det kommer nog bli
jätte bra tror jag! Jag har kollat på massa program, särskillt Svenska Hollywood fruar som jag alltid missar denna säsongen. 
Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för vi ska snart åka! Hoppas att ni har haft en bra dag idag!
//byxor- VILA// T-shirt- H&M// kofta- H&M// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela