Jonna Amelia Franzén

resten av lovet!

Publicerad 2013-10-31 14:31:16 i Allmänt,

Nu har jag packat klart allt till mitt konfa läger som jag ska åka till sen, ska till kyrkan vid kl.16 och då skall vi åka till bodaborg var det nu ligger, vid Sävsjö eller något tror jag. Men då ska vi i alla fall sova i en kyrka. Tänk er att sova 2 nätter i en kyrka på Halloween! Men det kommer nog bli jätte roligt. Älskar min  konfagrupp så himla mycket för det är bara kompisar som jag känner ganska eller jätte väl! Okej, nu ska jag sluta skriva mer om det.
 
Idag vaknade jag runt 8 och då gick jag ut och sprang, gick jätte bra idag och när jag kom hem gjorde jag situps, armhävningar, squats och lite andra ben- och rump övningar. Vid 12 ungefär gick jag, min bror och hans tjej och åt thai och efter det gick vi och köpte godis till mig som jag ska ha i helgen.
Nu tänkte jag fört gå ut med hunden och sedan göra lite tidsinställda lite snabbt! Om ni hinner läsa detta inlägget och vill se något speciellt i bloggen så fr ni jätte gärna komma med lite förslag! Det kan vara om vad som helst, video på mitt rum/ hus, fakta om mig, bilder på min familj, något speciellt kläd-collage ja vad som helst! Jag vet redan några som jag kommer göra men kommentera det ändå om ni vill. Puss och kram
 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2013-10-31 15:10:48

JA! Kan du snälla lägga ut inlägg om allt det du skrev om där uppe? ha det så roligt på lägret kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela