Jonna Amelia Franzén

2013

Publicerad 2013-12-31 10:00:00 i

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort väldigt mycket detta året som jag inte har gjort innan, bland annat har jag börjat prata med min mamma om nästan allt (eftersom att jag bara har en tjej som jag kan lita 80% på så blir det lätt så) och det har jag aldrig gjort tidigare. Jag har vågat så mycket detta året som jag håller fast vid och är stolt över.
Hur har ditt 2013 varit?
Det har verkligen gått upp och ner men på ett sätt har det inte det. Första fjärdedelen av året var kanon bra verkligen, sedan har det bara gått ner och ner och just nu så är detta sämsta året. Jag vill bara bort, flytta härifrån, skaffa nya vänner, byta skola och förändra ALLT.
Vad är din största framgång under 2013?
Jag vet inte om jag har gjort någon direkt framgång kanske, men jag har förändrats väldigt mycket nu det senaste så det är en stor framgång för mig själv.
Tror du att år 2014 kommer bli bättre?
Jag tror verkligen att 2014 kommer att bli ett bättre år, jag är redo att släppa taget om sånna jag trodde var mina "kompisar" och skaffar mina nya istället. Jag är verkligen så så så tacksam för dem som jag verkligen inte trodde skulle bli min vänner men som nu är det, jag är så glad för att det finns så fina personer så nära en fast man inte altid tror det!
Blev du kär i år?
Ja det blev jag, just på den fronten lever jag bäst just nu!
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
3 Juli, då åkte jag till Turkiet och det var även första gången som jag flög.
Bästa köpet?
Har glömt bort väldigt mycket men helt klart min älskade keps, macbook och min nya skjorta.
vad spenderade du mest pengar på?
Mest kläder tror jag men även på nöjen och mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Eddie helt klart. Bästa människan som finns på denna planeten.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Från balkongen- Oskar Linnros, Valborg- Håkan Hellström och Wild- Erik Rapp.
Vilka har du umgåtts med mest?
Min hund.
Bästa minnet från 2013?
Turkiet.
Har du haft ett förhållande under 2013?
Yes.
Är det något du saknar under år 2013 och vill ha 2014?
Ja, men kommer inte ta upp det här.
Vad önskar du att du gjort mer?
Börjat med det jag har gjort nu mycket tidigare.
Önskar du att du gjort mindre?
Nej, inte vad jag kan komma på.
Favoritprogram på tv?
Ingen aning faktiskt, PH eller något sånt tror jag.
Största musikupptäckten?
The Fooo helt klart.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Va i stan nästan hela dagen och mest väntade på min pappa och på kvällen kom min släkt och så packade jag för dagen efter åkte vi till Turkiet.
Fanns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns många saker, till exempel att jag skulle fattat många beslut tidigare och verkligen bestämmt mig för de sakerna
Vad fick dig att må bra?
Eddie, lätt bästa kompisen.
Vem saknade du?
Stefan, alltid.
De bästa nya människorna du träffade?
Martin!
Vad vill du säga till dig själv under 2014?
Va dig själv och låt ingen annan trycka ner dig, sprida rykten eller snacka skit för dom kan dra åt helvete och aldrig komma tillbaka, om dom gör det ger du dom en stor jävla käftsmäll och sedan kan -martin göra ett lasso och kasta det till Sydafrika(haha bara vi två som fattar hahahaha). Våga satsa- våga ta! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Amelia Franzén

Jag är en 15årig glad tjej från Jönköping som försöker hålla igång bloggen så bra som möjligt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela